vrijdag 29 januari 2016

Gezellige kleuren


De gele tennisbal contrasteert prima met de overige kleuren. Of vloekt het nu juist? Ik heb geen idee. Mijn idee van een veilige kleurencombinatie is een spijkerbroek met een wit t-shirt. Kun je geen buil aan vallen.

Wat ik wel weet, is dat een potje tennis goed is voor mijn caloriehuishouding. Althans, dat zou het zijn als ik na het tennissen meteen naar huis zou gaan. Maar dat is dan weer niet goed voor mijn sociale balans. Dus laat ik mij overhalen om te blijven. Met als gevolg dat de calorische voordelen van twee uurtjes tennissen binnen een uurtje weer teniet zijn gedaan. Gelukkig mag ik straks ook nog naar huis fietsen. Scheelt weer iets.

Maar het is gezellig. Net zo gezellig als de kleuren op deze pagina. Wie let er dan op een calorietje of meer? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten