vrijdag 29 april 2016

Weekendje genieten


Vrijdagavond luidt traditioneel het weekend in. Voor de mensen die geen onregelmatige diensten draaien, tijd om het weekendgevoel over je heen te laten komen. Het moment om de eerste activiteiten te ontplooien om twee dagen vrij te vieren. Vaak in de vorm van een borrel, thuis of in de kroeg. Hoe en waar maakt eigenlijk niet echt uit, als die ontspanning zich maar als een zachte deken over je heen kan draperen. 

Daar hoort natuurlijk een foto bij. Maar hoe goed ik ook zocht naar foto's van ontspannen mensen, ik kon er geen vinden. Ja, wel een hoop met blije mensen, lachende mensen, actieve mensen (drinkend), maar geen enkele foto straalde écht die relaxtheid uit die ik zoek om mijn beeld van het weekend te illustreren. 

Totdat ik het enige geduldige en nooit klagende fotomodel tegenkom: Mickey. Kijk er naar en je ziet weekend. Je voelt weekend. Je wilt weekend. 

Geniet er van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten